Omvända världen

Varmt och skönt är det...åtminstone inomhus! Återvände i går från en skön husvagnssemester. Somnade gott i min säng igår, men tyckte att det var ovanligt varmt i natt trots att fönstret var öppet. vaknade till en solig och skön morgon. Maken hade till och med öppnat fönstret i badrummet för att det var så varmt och det händer sällan. Sen råkade jag känna på ett element... BRÄNNHETT!! Vårt värmesystem i huset har fått spunk! Det öser ut värme på elementen så det är nästan 30 grader inomhus.Det blev till att försöka få tag i någon som kan det där. Som tur är så jobbar svågern i den branschen så han kunde ge goda råd. Nu återstår att se om felet är avhjälpt annars så sover jag nog på altanen i natt
Jag vill gärna ha värme men det gäller utomhus!
 
/Ylva
 

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Ja, vad gör man inte för att få lite sommarvärme ;)
Men nu verkar det gå gång även utomhus verkar det som!
Kramen.

2012-07-24 @ 08:37:59
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare