Regnet det bara öser ner!

Hade hopp om vädret i går när solen sken och vi kunde sitta ute och njuta ganska länge på kvällen. Men ack; i natt kom regnet igen och höll på hela natten. Vaknade till ännu en grå och regnig dag. Grannbarnen hade kul i vattenpölarna utanför tilll deras föräldrars stora förtret. :-)
 
Vad skulle vi nu hitta på en dag som denna? Jo, vi tog bilen och gav oss iväg på okända vägar. Hittade några loppisar som vi besökte, men inga fynd. Fyndade gjorde vi däremot på Freeport i Kungsbacka. Vad sägs om ett par Reebook-skor för 100:-?. Elin köpte en tekanna på Ittala-outleten för 99:- och ett nyckelskåp på Hemmabutiken också för 99:-. Samma nyckelskåp har jag hemma och jag kan säga att jag gav betydligt mer än 99:- för det.
På Hemmabutiken träffade jag också goa kurskamraten Marie. Trevligt att se henne in action. Kram på dig!
 
Nu har S och E gått in för att titta på film och jag sitter här i förtältet och tittar på folk.
 
Hoppas på sol i morgon.
/Ylva
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare