Fredag

Ledig fredag igen. Vad gör man då? Pluggar så klart. Uppe med tuppen idag och hann både tvätta, diska och plugga undan en hel del innan min syster hämtade mig för vidare transport in till stan. Tid för klippning var bokad. Så eftermiddagen tillbringades på salong där vi snyggade oss. Jag, min syster och dotter E har haft en kvalitetseftermiddag med "snyggning", shopping och fika.

Jag hittade en blus i min favoritfärg, orange. Dottern inhandlade en supersnygg jeansjacka och syster fick med sig några snygga linnen hem. Men det bästa var nog fikat på en Trappa upp på Modehuset. Det var välbehövligt för att orka shoppa.



Kvällen avnjuts i soffan med ett glas rött.

Ha en skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare