Glädje och sorg

Den här helgen blev lite omvälvande och inte alls som vi hade tänkt oss.

Sent i fredagskväll fick vi besked om att min svärfar lämnat oss. Kanske inte helt oväntat men man är väl aldrig beredd på sånt. Vi satt en stund på sjukhuset tillsammans med svärfars fru och S syskon ochvåra barn i fredags natt för ett sista farväl och det kändes bra.


Bild lånad här


Mitt uppe i allt detta så fick jag besked om att jag var godkänd på tentan. Skönt nu kan jag släppa det och gå vidare med de andra uppgifterna.


Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Alltid sorgligt när det händer...tänker på er.

Men vardagliga bestyr rullar ju fortfarande på...grattis till tentan!

Kramen.

2012-03-26 @ 07:59:27
URL: http://Inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare