Krassligt!


Ja, så här känns det just nu. Hostar som en tok och kan knappt sova. Hostmedicin och näsdroppar är det som gäller. Drog på mig nåt uschligt efter helgen i Växjö.
Det tråkiga är ju att man måste vara inomhus när det är så vackert väder ute. Ska försöka mig på en promenad i morgon om jag orkar.
Tittar på mina pelargoner och tänker att jag måste plocka fram dem ur bon nu. Inte för att det går någon nöd på dem där, men de mår mycket bättre av solljuset. Får se vad som orkas med till helgen. Har hört ryktas att det ska bli garageröj här då.


                                                                                Bilder: ©Ylva


Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Hoppas att du kryar på dig i det underbara vårvädret! Faktiskt lite kyligt på morgonpromenaden, men eftermiddagen lovar ju massor av plusgrader...

Kramen.

2012-03-23 @ 06:47:02
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare