Ljust och fräscht

Det blev en perfekt avslutning på helgen i Växjö. Gick på Ljust och Fräscht med Fredrik Lindström och Henrik Schyffert tillsammans med Susanne.
Schyffert och Lindström prickade in en perfekt avslutning på allt det vi hållit på med i skolan hela veckoslutet. Vi har jobbat med Hållbar utveckling och de fortsatte med den konsumtionshysteri som alla dessa nya trender skapar. En show om det perfekta boendet. Tänk att få ihop det så bra!


Bild lånad här

Vi hann också med lite shopping på Grand Samarkand och en god middag på stan innan föreställningen.

Idag har jag gjort nästan ingenting. I alla fall ingenting som har med skolan att göra. Pysslat lite med pelargonerna, stickat, tittat på skidkytte och hälsat på svärfar på sjukhuset. Det är väl ungefär vad som har hänt idag.
Känner att jag har en förkylning på gång så jag hoppas att jag orkar upp i morgon bitti. Startar veckan med en öppning, men innebär å andra sidan att jag slutar tidigt.

Nu ska jag hänga i min beiga soffa med svarta och röda kuddar en stund innan jag går in i det terracottafärgade sovrummet för att vila örat mot kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare