Två steg bakåt

Jag hann att jobba i två dagar innan nästa bakslag kom. Maginfluensa!! Precis vad jag önskade mig. Låg helt utslagen i går efter nattens och morgonens äventyr.


Men nu känner jag mig rätt okej även om hostan och rosslet sitter kvar, men det räknar jag med att få dras med ett tag.
Det bästa(!) med att vara sjuk är att man kan plugga lite. Har orkat att läsa lite miljösociologi. Det trista är att man ser allt damm när man är hemma dagtid och solen skiner. För att inte tala om fönsterna. Men det finns kvar tills jag orkar/vill ta bort det.

Årets första stickling damp ner i lådan i går. Alltid nåt! Och Benke är på plats.



Ha en skön kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare