Mors dag!

I dag har vi firat alla mammors egen dag. Själv firade jag med middag hemma hos mor och far. Syster med familj var där också. Jag hade planterat en kruka med sommablommor till min mamma. Hon fick också en varm och go fleecefilt att använda när det blir för kyligt på balkongen.

Själv presentades jag med blommor, choklad, lott med vinst och en äggklocka av mina barn. Men viktigast är ändå att umgås och det har vi gjort.

Elin och mamma/mormor fixade en smarrig tårta som vi avslutade kvällen med.

Ha det gott nu alla mammor där ute och hoppas att ni har blivit ordenligt firade eller firat er egen mamma.

/Ylva




Bilden hittade jag här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare