Godkväll!

Det har varit en tuff vecka som mest bestått av att jobba-äta-plugga-sova.... Sena kvällar har det också varit med APT och stängningar mm. Därför har det inte hunnits med några blogginlägg. Tänkte försöka bättra mig under morgondagen och lägga in det utlovade inlägget om emaljutställningen.
 
I morgon är jag ledig! Har jobbat heltid i tre veckor och det känns verkligen. Nu ska det bli skönt att ta ifatt allt som har stått stilla här hemma. Nu tänker jag ta kväller och sjunka ner i soffhörnet med min kaffekopp. Det tycker jag att jag kan unna mig efter en hård vecka. Dessutom är jag klar med den ena uppgiften för veckan och ska bara finslipa den andra. Kanelbullar har vi inga, men jag kan nog hitta nåt annat gott.
 
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare