Stockholmsresan

 
Så var det ju det där besöket i Huvudstaden jag skulle skriva om. =) Jag hade ju så slö uppkoppling där jag var så jag hann inte så långt.
 
Det var som sagt kallt i Stockholm. Vi möttes av ett snöoväder på vägen upp, men det gick snabbt över.
 
Fredagen bestod av shopping och avslutades på restaurang Paganini i Gamla Stan. Ett jättemysigt ställe med suverän service.
 
 
Lördagen spenderade vi med mer shopping på Solna Centrum och middag med släkten. Ett besök hos svågern hann vi också med på lördagskvällen innan det blev mer umgänge och vin med farbror, faster och kusiner m.fl.
 
På söndagen blev det långfrukost med släkten och tipsrunda innan det var dax för hemfärd. Vi lämnade ett soligt och vackert Stockholm bakom oss för vidare färd mot Nyköping där vi hämtade upp syster och svåger. Vi släppte av dem där på uppvägen. De skulle på 40-årsfest. På vägen hem stannade vi i Norrköping och åt lite Kinamat. Vi fick oss också en lång promenad för att hitta till restaurangen. Så lång så att maken var tvungen att stanna och köpa sig en grillkorv.
 
                                                                                        Bilder: ©Ylva
 
Det var lite från vår lilla minisemester. Vi har haft det mysigt och bara njutit av tillvaron. Allt skolarbete lämnade jag hemma. Så nu får jag väl bita i det sura äpplet och ta tag i det.
 
 
 
bye2 /Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare