Vart tog helgen vägen?

Den här helgen har gått i pluggandets tecken. Har suttit med näsan i litteraturen varvat med tråkiga nätföreläsningar. Inte hunnit så mycket mer.
 
Efter att ha jobbat heltid i två veckor (har en vecka kvar) så inser jag varför jag valde att gå ner i arbetstid. Det är svårt att hinna med både plugg och jobb. Dessutom så har jag varit tröttare än trött. Veckan som kommer ska jag försöka ligga steget före så att jag kan vara ledig på Skördefesten nästa helg.
 
Jag stannade hemma för att plugga idag när resten av familjen begav sig till Guldfågeln Arena (GFA) för att jobba och titta på fotboll. Denna helgen har verkligen varit en riktig innesittar helg eftersom det regnat i två dagar. Verkligen läge att plugga.
Passade på att ta en lååång promenad när det var uppehåll i eftermiddag. Bara för att komma ut och rensa skallen.
 
På tal om att rensa så har jag börjat röja i källaren. Nu ska här bli ordning. Två tjocktv och ett akvarium åkte iväg till Lions Loppis igår. Tänk vad plats de grejerna som bara stått där har tagit. Nu är det bara resten kvar.
 
 
                                                                          Bilder: ©Ylva
Nu önskar jag er en bra start på veckan.
 
bye2

/Ylva
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare