Det går framåt

Släppte just iväg ett utkast på min del av bakgrundsteorin på examensarbetet. Känns som om jag är helt ute och seglar och bara svammlar. Hmm! Ska bli skönt när jag kan släppa de andra uppgifterna och bara koncentrera mig på examensarbetet. Känns som om det bara är för mycket nu. Pedagogiska planeringen måste bli klar och ledarskapsuppgiften ska finslipas. Sen är det redovisning. Ja, ja det brukar bli bra i slutänden.
 
Känns lite tungt nu bara. Förkylningen från förra veckan har satt sig i bihålorna så jag besväras av en ihållande huvudvärk. Får se om jag måste göra något åt det.
 
Nu så får jag väl ge mig på nästa uppgift då.
 
På återhörande!
Ylva
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare