En blå blomma

Åh, vad jag tycker att det är jobbigt att ha feber. Finns så mycket idéer som flipprar runt i min hjärna. Det brukar bli så när man ligger/sitter här och inte orkar. Försökte bära ut lite krukor på altan nyss. Jisses jag var ju alldeles slut efter andra omgången. Sjönk tillbaka ner i soffan igen.
 
Jag hade hoppats att litterarturen jag beställt från universitetet skulle ha kommit idag. Läsa är ju inte så jobbigt. Förhoppningsvis så dyker den upp i morgon. Då kanske det kan bli lite gjort på mina uppgifter.
 
Tur att jag har datorn! Kollar runt lite på olika bloggar (som ger fler uppslag till idéer) och Facebookar lite. Orkade också städa lite bland mina bilder så nu får ni njuta av de blå anemoner jag fick av Malin i helgen.
 
 
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare