Soffläge

Tyckte väl att jag kände mig rätt ok i går. Fixade ju att jobba även om näsan kliade och jag nös som en besatt. Misstänkte allergi så jag provade allergimedicinen och kliandet försvann. Hade lite huvudvärk när jag kom hem. Tänkte att en huvudvärkstablett och fem minuter på soffan gör nog susen innan jag fortsätter med det som ska göras. Men icke, de där 5 minuterna blev hela kvällen. När jag började frysa trots filt och vetekudde så insåg jag att jag nog skulle konsultera febertermometern. 38,7!! trots att jag hade tagit febernedsättande.. Jaha, ja det blir att vara hemma några dagar. Fortfarande feber och en tung huvudvärk.
 
Det positiva i eländet kan ju vara att jag kan plugga lite mer. Annars hade jag ju planer på att fixa till altanen i helgen. Hoppas att jag känner mig bättre tills dess. Saknar att kunna vara på altanen nu när det härliga vårvädret kommit. Nu är ju utealtanen i alla fall snöfri, men det har tagit sin lilla tid.
 
Nu ska jag sjunka tillbaka mot kuddarna och läsa lite tror jag. Ingen idé att fundera på det som jag ändå inte orkar göra just nu.
 
Kram på er!
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare