Godkänt!

Ja, då var ytterliggare en kurs godkänd och avslutad. Jag börjar se slutet på utbildningen nu.  Fick VG på fältstudieuppgiften!! Jag blir alltid lika fascinerad när det blir VG och den här gången kändes det faktiskt som om jag inte var på banan alls, men tydligen så blev det både rätt och bra ändå. Hur eller hur så är den här kursen avslutad nu.  Bara att bita tag i nästa som också är på god väg och sen examensarbete....
 
 
Jag har faktiskt inte ätit en enda semla idag! Men i morgon....då ska vi ha en kombinerad semle och alla hjärtansdags-fest hemma hos Elin och Alec. Allt hembakat av Elin. Ska bli gott att sätta i sig en massa godsaker direkt efter jobbet utan att äta middag....
 Ha en skön kväll
Ylva

Kommentarer
Postat av: Anne

Grattis! Njut av semlor åt mig oxå, jag älskar dessa godsaker =)

2013-02-13 @ 14:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare