Hemma igen!

Som ni vid det här laget vet så har jag tillbringat större delen av veckoslutet och helgen på universitetet. Vi har avslutat en kurs och påbörjat den näst sista. Dessutom så har vi fått första informationen om examensarbetet. Så det känns som om vi börjat två kurser. Men nu börjar det närma sig. Bara ca 9 månader kvar.
Förutom skola så har vi hunnit umgås i trevligt sällskap. Det gäller att passa på. I torsdags var det Musikquiz på Harrys med bästa Marie, Lotta, Helene och Lena. Ja, syster också förståss. På fredagskvällen shoppade vi på Grand Samarkand. Mest fönstershopping eftersom kassan var skral. Senare på kvällen var vi på nattklubb med Eva och Irina. Dvs vi åt och sen gick vi hem så inget nattsudd där inte. :-)
Efter en intensiv helg med både kunskaper och nöjen så har söndagen varit lugn. Jag har inte gjort någonting. Jo,jag har skickat in sista uppgiften på förra kursen och varit i Arontorp och ätit kroppkakor. När jag kom hem möttes jag av den här fina tulpanbuketten. Tack, fina Malin!
Och nu är det dax att sova. Ska upp tidigt i morgon. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare