Nu är jag lite trött på det här

Har så ont i min axel i mellanåt att allt annat bara kommer i skymundan. Efter en natt utan sömn så bestämde jag mig för att stanna hemma idag. Det konstiga var att jag hade inte ett dugg ont i går på dagen och bara en liten aning på kvällen, men i natt hade jag ONT! Det känns som om det här är något som kommer när jag har mycket omkring mig. Nu är det ju dags för skola igen och uppgifter som ska in, mycket på jobbet med utvecklingssamtal och terminsuppstart och julen har precis lämnat arenan. Är det stress månne? I så fall har jag inte varit det minsta stressad på hela hösten. Hade ont i armarna innan semestern, men när jag blev ledig så försvann det och har inte känts av förrän nu strax innan jul. Ja, ja man håller väl på att bli gammal...eller? Hur som helst så går det nog över.
 
NU lite annat som är roligare. I morgon åker vi till Linnéuniversitetet för att avsluta denna kurs. Sen är det bara två kurser kvar inklusive examensarbetet. Börjar se en ände på dessa 4 år. Undrar bara vart de har tagit vägen. Det har gått så fort.
 
Lite arkivbilder från första träffen på universitetet:
 
Menar du att vi ska klara det här? (min syster)
 
Så här brukar vi bo
 
När vi inte dricker vin så blir det mycket kaffe.
 
 
Nu får jag nog ta tag i packningen.
 
Vi höres!
Ylva
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Javisst börjar vi bli gamla!
Jag har också ont i min axel, den vänstra! Förut var det båda men nu har det onda koncentrerat sig på den vänstra! Nätterna är värst...så konstigt att vi har samma åkomma.
Men jag ger den vad den tål med stavgång :)
Kramen.

2013-01-17 @ 08:47:28
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare