Vikarie

Idag har jag "vikarierat" i Blomsteraffären. Hoppade in och jobbade sista timmen innan stängning så att Malin kunde komma iväg på annat. Det gick riktigt bra enligt mig själv. Jag hade två kunder som handlade och det redde jag ut. Det var ytterliggare två kunder som "bara" tittade. En av de kunderna som handlade visste minsann att det inte var min affär. "Det brukar vara en yngre tjej här", sa hon. Så förmodligen var det en återkommande kund. Jag tror inte att jag skrämde henne så hon kommer nog tillbaka.
Sonen litar nog inte riktigt på sin mamma så för säkerhets skull kom han och hjälpte mig att stänga. Nja,så illa var det nog inte. Det var nog mest för att vara snäll. Han fick ju middag sen.
 
Kattamarant - den är faktiskt ganska häftig!
 
 
Annars har dagen gått i sakta mak. Jag har försökt fila lite på examensarbetet men det är trögt. Vi väntar fortfarande på respons. Däremellan när jag inte orkat skriva har jag laddat husvagnen inför kommande resa till Västkusten.
 
Nu slappar jag i soffan en stund och ser över mina packningslistor. :-)
 
Sov Gott!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare