Äntligen hemma!

Idag kom då äntligen våra hjärtan hem. Trots regn och rusk så sken solen hemma hos den lilla familjen. Mormor, morfar, gammelmormor och gammelmorfar stod för mottagandet och senare anslöt också morbror och "moster".
Enligt traditionen i vår familj så firades hemkomsten med middag. Gammelmormor och morfar hade fixat det medan jag jobbade, men jag hann dit i god tid ändå. Sen var det bara bebisgos för hela slanten
 
Mormor och Maiken
 
Morfar och Miliya
Morbror och "moster" med tjejerna.
 
 
Nu kommer jag att sova gott i natt. I morgon blir det jobb på min lediga dag. En öppning så jag slutar tidigt. Sen blir det nog bebismys.
Examensarbete...hmm!
 
Sov Gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare