På hotellet

Sitter på hotellrummet och lyssnar på en fläkt som kommer att göra mig till idiot om den ska gå hela natten. Detta är första gången på fyra år som jag är missnöjd med Stadshotellet i Växjö. Det började ju bra i eftermiddags när vi klev in i vårt rum och upptäckte att det dels var ostädat, luktade skunk och var fullt av ölburkar. Syrran tog tag i saken direkt och gick ner och klagade. Vi fick genast ett nytt rum på tredje våningen längst bort i korridorren.Pust! Hur långt som helst att gå innan man kommer till trappan.
 
Vi har dock haft en trevlig kväll på restaurang tillsammans med goa kursare. Kunde inte bli bättre. Lite vemodigt trots allt eftersom vi nu sprids för vinden, men en återträff är inplanerad i oktober.
 
I morgon blir det opponering på examensarbetet. Min parhäst kommer inte så jag får återigen klara det själv, men det ska nog gå denna gången också.
 
Nu är det snart dax att vila huvudet mot kudden....om det inte vore för den där j..la fläkten.
 
Sov Gott alla!
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare