En häftig känsla

Det var ganska häftigt att komma till jobbet idag och ta emot alla grattis från mina jobbarkompisar. Men det häftigaste är nog ändå känslan av att jag är faktiskt förskollärare.
 
Jag vill tacka alla mina goa jobbarkompisar för den fina blomman jag fick idag. Tack för att ni har stått ut med mig och alla mina ideér som måste provas under utbildningens gång. Man tycker ju hela tiden att man lär sig nya saker även om man har gjort så i många år. Känslan (och förståelsen för) av att vara här och nu med barnen och varför har nog inspirerat mig mest. Och där är alla mina kollegor proffs.
 
Tack för all stöttning!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare