Examensfest

 
I morgon bär det iväg till Växjö för examenshögtid på Linnéuniversitetet. På kvällen blir det "bal" på slottet.
Nu är alltså fyra års studier avslutade och målet är nått. Visst har jag tvivlat många gånger att detta skulle gå, speciellt i början. Men det har rullat på och nu är examensarbetet skrivet och godkänt.
 
 
 
                                                                         Bara festligheter kvar.
 
Jag vill tacka alla som stöttat mig och stått ut med mig i alla väder. Stor Kram till familjen, vänner, kollegor och alla ni andra som kommit i min väg. Tack också till alla underbara kursare på Lnu som jag samarbetat med och ett speciellt tack till Ida för gott samarbete och ett väl genomfört examensarbete.
 
Hoppas kunna rapportera lite från festen så småningom, men nu ska jag bara njuta och ha roligt.
 
Ylva
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare