12 December - Shopping

Gårdagens blogginlägg försvann i nån slags frenetisk städmani eller så fastnade jag i kolan. 😜

I dag har jag varit och julshoppat med min mamma. Efter jobbet, började tidigt idag, så hämtade jag henne och vi begav oss mot staden. Mamma är synnerligen effektiv och shoppa med henne går undan. Tre och en halv timme, sen var vi klara. Jag hade av bara farten fått med mig några julklappar jag också. 

Bild lånad här: http://hbl.fi

Jag skulle varit hos en jobbarkompis på glöggkväll i kväll, men det förebådade ovädret gjorde att jag hoppade över det. Tur var väl det för nu känner jag mig som jag blivit överkörd av en ångvält. Tror att jag har ont i varenda led i kroppen. Detta känns inte bra nu när min förkylning äntligen givit vika. 

Nu återstår det att se om det blir nåt oväder. ☁️⚡️☔️☔️❄️
Jag tror jag kryper ner i sängen och tittar på Wallander en stund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare