4 December

Idag har det mest varit en vanlig dag med vanliga bestyr. Jobbat och handlat, lite fix hemma och sen sjunka ner i soffan och titta på Ernst. Det är en mysig tradition att se vad han hittar på, men lite för mycket i min smak. Ett och annat tips eller recept kan man dock ha nytta av. 

Sen är det det här med förkylningen. Seg som tuggummi och idag är jag tröttare än på länge. 💤💤 Opraktiskt att bli förkyld i dessa tider, men inget annat att förvänta sig med alla dessa snoriga näsor på jobbet. Får vara glad att jag klarat mig från kräksjukan. 😷

Nu har jag gjort en pepparkaksdeg till helgens bakning så nu slår jag mig ner i soffan med en kopp kaffe och Morden i Sandhamn.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare