En bra måndag

Långsambloggare just nu. Måste bero på kylan. Nä, jag vet inte, tiden går så fort. Plötsligt så har dagarna bara försvunnit. Ja, ni ser jag skriver om måndagen fast det redan är tisdag. Har varit lite låg ett tag beroende på en envis förkylning med hosta och rossel. När förkylningen äntligen började ge sig, ja då fick jag ont i halsen. Men det går nog över.
 
I går var det ledig dag och babysim igen. Oh, vad det är mysigt och vad tjejerna gillar det. Miliya var lite sur när jag hade henne så vi fick byta. Maiken var go och glad hela tiden och älskar att plaska. Hon doppar huvudet i vattnet själv nu. Miliya piggnade också till och njöt av badet och hade roligt. Men allt det roliga tar på krafterna så det var två trötta tjejer i omklädningsrummet som somnade innan vi kom till bilen.
 
Lite shopping och fika på Ikea hann vi med också innan vi styrde kosan hemåt.
 
Kvällen bjöd på besök av en glad "svärson" och fika med Gurra och Malin.
Som sagt det var en bra måndag och jag kan lätt vänja mig vid att vara långledig.
 
Ha en skön kväll där ute.
 
Jag delar med mig av den vackra tulpanbukett jag fick av Malin i helgen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare