Om vad som har hänt den senaste tiden- en uppdatering

Det har hänt en hel del den senaste tiden. Vi har kastats mellan glädje och sorg, men mest har det varit positiva händelser.
 
I måndags var jag på den där lungröntgen som läkaren beställde när jag var där för ett par veckor sedan. Snabbt och effektivt. Jag var ute och klar innan jag skulle varit inne. Nu återstår det att se vad alla proverna säger.
 
 
Tisdagen ägnades helt åt Miliya och Maiken eftersom det var deras 1-årsdag. Den dagen kommer i ett separat bildinlägg när jag sorterat alla (100-tals) bilder jag tog med olika kameror den dagen.

Onsdagen var jag på Norra Öland och tog ett sista farväl av min morbror. En ljus och fin begravning tillsammans med de närmaste. Jag kommer alltid att ha ljusa och busiga minnen från alla somrar på Norra Öland tillsammans med morbror Kjell och kusinerna.
 
 
Vidare rullade veckan på med utgång med arbetskamraterna till SeasaltKitchen. En galet rolig kväll tillsammans med ett galet gäng.

Nationaldagen firades med barnen och på lördagen firade vi Elins födelsedag, Lite snabb uppdatering om vad som händer i min värld just nu. Återkommer å det snaraste med en bilduppdatering.
 
Ha dé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare