Det börjar att dra ihop sig

En månad kvar till julafton. Nu börjar en mysig period, men även en period med mycket att göra. Vore ju bra att vara på topp då och det är jag inte. Den senaste veckan har jag varit däckad av en envis förkylning med hosta. På det en sträckning i ryggen (kan vara orsakad av hostan) som inte gör livet lättare. Men det går väl över så småningom. Jag ska i alla fall försöka jobba idag. Har semester i slutet av veckan så tre dagar ska jag väl klara av. Sen ska här målas och omstylas i vardagsrummet. 

I går var vi i stan och köpte nya mattor till vardagsrummet. Med oss hade vi två små smakråd då mamman och pappan var upptagna med annat. Tjejerna var hur snälla och goa som helst och inte alls svåra att ha med sig. Det ska man väl vara om man är med mormor och morfar. Vi avslutade med en fika på Ikea (där köpte jag inte mattorna). 

Tillsvidare njuter jag av en vacker morgon trots blåst och hot om regn från väderpratarna. 


Ha en fin dag! 💜 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare