10 December

Lite dålig med uppdateringen. Sorry! I går missade jag helt att blogga. Det beror på att jag satsat på att slutföra min del i Seminarie 3 i kursen. Så i går satt jag och skrev, filade lite på min individuella del och hade en urkass "föreläsning" via nätet. Som vanligt hade läraren tänkt sig en frågestund, men det var ingen som hade några frågor. Hur som helst så är jag klar med min del nu. Ja, jag har förståss ett problem. Jag har för många ord!! Det får vara max 600 ord och jag har 611. Pust! Lägger det åt sidan nu och tittar på det med nya ögon i morgon. Sen är det bara projektet kvar och där har vi kommit en bra bit. Nina och jag strukturerde upp vad vi ska göra i måndags så nu är det bara att skriva. Det får bli på jullovet. Nu är det dax att ta tag i julstöket på allvar.
 
Tyvärr dåligt med bilder eftersom jag sitter framför datorn hela tiden. Men till helgen blir det nog en bildbomb för då ska vi ha hand om trollen medan föräldrarna roar sig. Det innebär att vi får nattgäster. 
 
Nu kallar kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare