2 December - en vanlig dag

En dag i december. Började dagen med öppning på förskolan. De första barnen som dök upp efter en halvtimme var mina egna gryn. Maiken tågar bestämt in, stannar framför mig och spänner ögonen i mig som bara hon kan. Säger sen med bestämd röst - Nina? Mormor är alltså totalt dissad 😊. 
Dagen rullade sen på i jämn lunk med lagom kaos. Flera vikarier och ordinarie borta, men vi har bra vikarier så det funkade. Väl hemma skulle jag sätta mig och plugga en stund. Vad händer då? Jo, strömmen går. Datorbatteriet är slut så datorn är helt död och paddan har 5% kvar. Jaha, ja. Lagom skymning också det var svårt att läsa. Strömmen kom dock tillbaka så småningom så jag kunde ladda mina batterier igen.

Maken kom hem och bestämde art vi skulle äta pizza. Bra, då slapp jag laga mat.  Sen var det dax för seminarie 3 i min kurs. Utan att nämna nån speciell så kan jag säga att dessa seminarier är spännande. 😂😂. Är dock på banan och sista uppgiften borde vara klar innan jul. Känns ju bra. Kursen slutar 17 januari. 

Nu lutar jag mig tillbaka i soffan och dicker glögg. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare