7 December - Köttbullar

En vacker dag i december. Man kan knappt tro att det bara är drygt två veckor kvar till julafton! 
Måndagar känns alltid lite långa. Det kan ju bero på att jag har min stängning då och är sist kvar på bygget. I kväll kom visserligen Nattis så jag slapp larma. 
Väl hemma är det dax att ta tag i julstöket. I dag blev det köttbullar. När jag står där och trillar köttbullar som bäst och är som kladdigast så kliver sonen in genom dörren. Han behöver mammas hjälp med att få bort ett litet skräp i ögat så det är bara att tvätta av sig och fixa det. Sen åter till köttbullarna. 
 
 
Nu är det dax att färdigställa mina reflektioner på sista seminariet innan jag blir för trött.
 
På återhörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare