Sköna söndag




Idag har jag inte ens gått utanför dörren. Har legat i soffan och tittat på olika varianter av skidtävlingar hela dan. Nja, legat var väl att ta i. Jag har pendlat mellan soffan och strykbrädan och tvättmaskinen.

Igår var maken och jag ute och gick. Vi hade ingen bil för sonen har plockat ner sin och tog vår till verkstaden för att meka. Hur som helst så diskuterade vi ett eventuellt fönsterbyte. Hamnade hos en byggfirma och i morgon kommer dom och ger oss ett kostnadsförslag!!
Men då måste vi ha nya fönsterbrädor också kom jag på. Så på ett annat företag hittade jag precis vad jag vill ha både till fönsterbräda och bänkar till köket. Sigvard Bernadottes Virrvarr i antracit.
Sen måste vi ju måla ytterdörren och hallen. Färgprover kom med hem. Får se vad som blir gjort. Men det lutar i alla fall åt fönsterbyte. Det vore ju bra innan de gamla ramlar ut :-).

Sitter och filar på en intresseanmälan till en tjänst. Vad svårt det är att skriva om sig själv. Men nu tror jag att jag ska lägga den åt sidan och titta på Bones.

Ha en bra kväll/Ylva         

Kommentarer
Postat av: MO

Nya fönster hade jag inte tackat nej till, synd att det är så dyrt bara. Bones brukar jag oxå kolla på, rätt bra faktiskt, ha en skön kväll

2009-02-23 @ 17:49:54
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare