Blev bjuden på middag...

Det här mötte mig när jag kom hem idag.



Gurra hade gjort pasta med egen sås. Pastasåsen var gjord på bacon,paprika,gorgonzolaost, grädde och lite annat gott.
Det behövs inte mycket för att glädja ett mammahjärta.


Jag har inte haft tid att skriva så mycket här. Min tid har mest gått åt till att läsa, läsa,skriva, läsa, riva tapeter, läsa, läsa, skriva....
Ett TON böcker skulle läsas till den här uppgiften + allt skrivande. Uppepå det fick jag komplettering på en tidigare uppgift och så måste jag skriva mina utvecklingssamtal till jobbet....
Men nu är i alla fall kompletteringen skickad, nästan allt läst och halva uppgiften ivägskickad så nu belönar jag mig med lite GLÖGG. Luciaglögg med chokladsmak mmm...

Och nästa vecka ska vi tapetsera. Jippie!!

Glömde säga att allt var bra med Gurra när han var hos läkaren förra veckan. Allt går precis som det ska.

Bilder: ©Ylva

Kram på er alla!

bye2/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare