Panikkänsla...

Nu är semestern snart slut. I morgon börjar jobbet igen och jag längtar inte dit, men det är något som jag inte vill ta upp här. Det finns ju annat som är positivt med jobbet som gör att jag ändå går dit. ;-)

Jag vet att jag borde plugga, men kommer inte igång. Går och oroar mig över sonen. Han har haft problem med magen i går och i natt och nu är han fullständigt utslagen. Jag har fått i honom lite vätskeersättning och dricka så det är nog ingen fara, men han är totalt borta. Vill bara sova...jag tycker att det är läskigt och vill ringa sjukhuset, men det vill inte han. Snart gör jag nog det bara för att lugna ner mig själv. Det är så svårt att fokusera på annat.

Annars går jag mest här och plockar. S och jag har fixat lite med husvagnen för tanken är att Gurra och S ska åka till Vallåkra på fredag. Hoppas bara att det blir av nu. Gurra har laddat länge.

Fotbollen igår var ju ingen höjdare, men det var en trevlig resa som Kalmar FF hade ordnat för sin "personal". Vi som jobbar ideellt.

Nu blev jag rastlös igen. Måste gå och kolla hur Gurra mår.

Jag hör av mig sen.

Till alla er som börjar jobba i morgon - njut av sista semesterdagen.

bye2/Ylva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare