Sommaruppdatering del1

Har varit dålig på att blogga i sommar. Det finns liksom inte tid fastän jag är ledig. :-) Vad beror det på tro? Skulle tro att det ändå är ett fasligt fläng och annat. Idag har jag i alla fall en mellandag. Har bl.a tagit mig tid att plugga lite och vattna blommorna.

Vad har hänt i sommar då?

Jo, efter att ha jobbat sommaren varmaste vecka så flängde Elin och jag iväg till Varberg. Snippel hade åkt före med husvagnen och Gurra och Alec kom efter när de slutade jobba. Sen var det full fart hela helgen. Grabbarna var på Wheels &  vings både fredag och lördag och Elin och jag var i Ullared på fredagen och på stan på lördagen.

På kvällarna var det ös på stan med cruising mm. På lördagen fick vi besök av Snippels kusin Marie med familj och vi hann även umgås med hans farbror och faster på stan.



På söndagen åkte Gurra och Alec hem via GeKås i Ullared och dit var vi också med. Fyndade igen!!
På kvällen var vi hos familjen Nilsson i Kungsäter och grillade. Mycket trevligt och sent blev det. :-) Vi tackar!! Det är alltid kul att träffa er.



Fortsättning följer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare