It´s Friday

Det är fredag och det betyder ledig dag. HA! Har pluggat hela dagen och i pauserna har jag joggat ner till tvättstugan för att se till att tvättmaskinen gått hela tiden. Hann med att putsa ett fönster och hänga upp julgardinen i sonens rum nyss. Det gjorde jag samtidigt som jag värmde mig lite mat. Känns som om jag hunnit en del ändå så jag kan nog ta ledigt i kväll. Ska bara göra pepparkaksdeg först. I morgon är det stora bakdagen här. Det ska bakas och göras godis så det står härliga till. Ska bli kul i nya köket.

Nä, nu får det nog bli en runda till tvättstugan och sen lite kaffe och pepparkaka.
I kväll blir det glögg.

                                                      Bilder: ©Ylva

bye2/Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare