Fått mycket gjort idag

Idag har jag inte läst ett enda ord i en enda pluggbok. Känns faktiskt ganska bra. Istället har jag gjort allt det där som släpar efter och lite annat. Varit på Bokrean, handlat. Nu har vi städat hela huset och jag har krympt stryktvättshögen rejält.
Det värsta var väl när vi var på McDonalds och upptäckte att jag inte hade några pengar på mitt konto??? Alltså, jag får lön den 27:e så den kommer i morgon. Vi förde ju över pengar i går. Var var dom nu??? Panik! Jag skulle ju handla. Lugn morsan, sa sonen som var med, jag har pengar. Gullungen fick betala hela kalaset. Mina pengar hade banken redan dragit till räkningarna. Tur att man har ekonomiska barn :-)



Den här köpte jag på bokrean. 99 kr ganska okej tycker jag.

Nu kommer lite vinterbilder om nån händelsevis inte skulle ha tröttnat på snön än ;-)



Bilderna är tagna i Bläsinge hamn i söndags.

Bilder: ©Ylva
Ett äppelträd i tisdags morse.

Ha en bra kväll

bye2/Ylva

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej Ylva

Hittade din blogg idag tack vare din länk på Facebook. Nu har jag suttit och läst den länge, jag fastnade för Crohns sjukdom eftersom Jonas också har det. Han fick sin diagnos när han var elva år. Vilken otur din son har haft med sin Crohns, hoppas att det har ordnat sig nu. Kram från din gamla klasskompis

2010-02-26 @ 13:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare