Ledig!



Så var det då dax för en ledig fredag igen. Skulle egentligen varit på förskolan och gjort VFU idag, men efter att ha prata med min mentor så beslöt vi att ta det nästa vecka. Dels behöver jag en extra dag att vila på och på förskolan var alla sjuka både personal och barn. Så inget är som vanligt.
Tänkte ägna dagen åt att läsa, läsa, skriva, stryka, läsa, läsa och ev. plocka undan lite. Sen blir det nog att läsa lite till. Kanske blir jag klar med litteraturen i helgen!! Vore skönt.
Vi fick bakläxa på en av våra sammanfattningar i veckan så den måste skrivas om också, men det är inte bara min grej utan vi får hjälpas åt. Som tur var fick jag min individuella del på samma uppgift godkänd.

Ute blåser det och ser kallt ut. De säger på TV att det är snö på gång framåt eftermiddagen. Känns skönt att krypa upp i soffan med en bok, även om det är kurslitteratur. :-)

Nu ska jag ta tag i boken igen.
Ha en bra dag.

bye2/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare