Snö, snö, snö...

Man blir inte längre förvånad när man vaknar på morgonen och det har snöat 10-20 cm. Undrar hur länge det ska hålla på. I morse fick jag gå till jobbet för det var inte plogat. Annars brukar de vara rätt snabba i vårt kvarter.
I fredags cyklade jag omkull på vägen hem. Lite ont i knät blev det, men annars gick det bra. Mest skador på cykeln som blev lite sned.

Har avslutat min VFU och nu håller jag på och reflekterar över och analyserar mina observationer. Känns rätt ok. Det är som en kurskamrat sa: Vi har fått observationsögon och observerar hela tiden både bra och dåligt.

Nu ska jag läsa ett kapitel innan det är dax för sängen.
God Natt!


bye2/Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare