Godmorgon världen!

Idag mår jag uselt. Har en hemsk huvudvärk som började med migrän i måndags, men som jag har lyckats hålla i shack. Jag är superstressad över uppgifter som måste skrivas och dessutom ska jag iväg på VFU (fast det är ju kul). Kort sagt så skulle jag behöva vara hemma och jobba ifatt för två kvällsmöten den här veckan har inte gjort saken bättre.
Men så möts jag av den här vackra vyn när jag öppnar ytterdörren och då känns allting mycket bättre.

                                                                                 Bilder: ©Ylva

Ta vara på dagen och ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Vilken otroligt vacker bild! Ibland blir man verkligen förundrad hur vacker naturen är...

Hoppas huvudet har blivit bättre!

Kramen.

2010-10-10 @ 10:25:11
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare