Åh, jag bara undrar

Varför måste allting vara så krångligt? Varför blir allting så stort och invecklat? Det suger musten ur mig. Just nu har jag inte lust med nånting på grund av såna där bökiga grejer som måste lösas. Och allting bara för att jag vill att det ska bli rätt.

Och så rapportskrivning...fast där tror jag att jag är i fas. Lite trött blev jag dock när jag försökte organisera rapporten. Äh, det fixar sig nog.

Nu tror jag att jag ska avreagera mig lite med att slita ner lite tapeter. Känns ändå inte som om jag kommer att kunna sova på en stund. Sicken tur att vi har "tappat" en dag den här veckan då. Det är redan onsdag i morgon och sovmorgon!!

Längtar till fredag. Det ska bli min trädgårdsfixardag. Om jag är klar med plugget förståss....
Behöver nog kolla upp litteraturen til nästa kurs...
Ja, ja ...tapeter var det...

Sov Gott! (om ni kan)

bye2
/Ylva

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Jag kan bara hålla med om att vissa delar trögare än andra...

Men det är väl bara för att man ska känna sig så mycket gladare när det släpper!

Och det låter väl som ett bra avreageringssätt att riva tapeter...om du nu ska tapetsera om ;)

Kramen.

2011-04-27 @ 12:48:27
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare