Söndagen som gått

Den här söndagen började bra med sovmorgon efter en tuff fredag-lördag på universitetet. Men jag tror minsann att rapportskrivandet har börjat falla på plats så det ska nog gå bra.

När jag sedan loggade in på Blackboard så hade jag fått meddelande om att jag var godkänd på Nordin- Hultman uppgiften. Kändes bra eftersom jag hade förväntat mig att jag skulle få komplettera den.

Sen har dagen gått i ett rasande tempo. Vackert väder var det så jag passade på att städa växthuset och tvätta det. Hann även med att frisera mina pelargoner och diska krukor - 100-tals!!
Började också städa på den inglasade altanen som i vanliga fall brukar vara i ordning nu. Vi brukar sitta där på Gurras födelsedag och han fyller på torsdag. Hinner nog inte klart.
Middagen lagade S - Det blev pizza såklart!

I morgon är det premiär på den nya arenan som gäller så då går den kvällen. Ska bli kul!
   Hej FF!!        

Nu ska jag sjunka ner i soffan och bara softa.

Tyvärr så har jag inte hunnit fota nåt idag så det får bli en gammal pelargonbild.


                                                                                Bilder: ©Ylva


Njut av kvällen!

bye2
/Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare