Nämen Hej!

Nu var det ett bra tag sedan jag var här och skrev nåt, men det har varit fullt upp...

Nya jobbet har tagit mycket kraft och energi sista veckan och dess emellan har jag försökt plugga.

Min chef sa nåt klokt härom dagen med anledning av att vi håller på med den nya förskolan "Fokusera på det ni HAR gjort istället för att lägga energi på det ni INTE har gjort" Så nu ska ni slippa höra vad jag inte gjort utan jag ska berätta vad jag har gjort istället.

Sista semesterveckan lekte vi turister och åkte runt på lite små utflykter i trakten häromkring. På måndagen tog vi far och mor med oss åkte till Gårdby Café och Lanthandel. Där blev det lite god fika i trädgården och shopping i butiken.





Vi tog också en tripp till Kosta och Norra Öland och hade det alldeles underbart. Vi hade tänkt åka till norra delen av ön på torsdagen, men som tur var så bestämde vi oss förr att åka på onsdagen. På torsdagen, ja då öste regnet ner och fortsatte så under de återstående semesterdagarna.




                                                                                Bilder: ©Ylva

Vet att det är lite sent och min semester är över, men här kommer lite bilder från min sommar. I nästa inlägg ska jag visa lite bilder från vår Kretaresa.


bye2

/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare