10 December - Julbord

Dagens görande har bestått av att sova, plugga och så har vi varit på julbord.
Efter gårdagens hejdundrande fest med arbetskamraterna så var jag lite trött och tog sovmorgon och tittade på julkalendern i sängen. Kändes skönt och behövligt. Det var en kul fest i går kväll hemma hos en arbetskamrat med god mat, prat, sång och dans.

I kväll har vi varit och ätit julbord på Kaj 4 här i Färjestaden. Det kan jag rekommendera. Mycket god mat som åtminstone passade mig som gillar det kalla och sillen. Sällskapet bestod av mina föräldrar, vi och våra barn samt sambo. Efter maten åkte vi hem till dotter och sambo och drack kaffe.

Nu har vi landat hemma i soffan mätta och nöjda. Kanske skulle satsa på lite glögg om en stund...


                                                                                Bilder: ©Ylva


bye2

/Ylva




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare