Shopping

Gissa vart jag ska i morgon?
Ledtrådar: "Bussen" går klockan fem mot västkusten. Vi ska till ett ställe dit många åker. Finns som tv-serie. Två kändisar vid namn Morgan och Ola-Conny jobbar där.
 
Rätt gissat!
 
GeKås i Ullared!
 
I morgon kl.5 kommer Gurra och Malin och hämtar mig för vidare färd mot GeKås i Ullared. Med på resan är Elin och Alec. Maken jobbar - vilken tur för honom!
 
Nu ska här shoppas. Shopping de Lux.
Elin ska frossa i bebisprylar. Ja, om det undgått någon så ska jag bli mormor till två små töser till sommaren. 
Och Malin shoppar till butiken. Så för att få med allt hem så har Gurra lånat bussen på jobbet. Tur att det finns resurser.
 
Snart dax att säga godnatt så att jag orkar upp i morgon. Ska bara se finalen i Farmen först.
 
Rapport kommer under dagen.
 
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare