Pelargoner på G

Ett blogginlägg i veckan verkar vara min melodi just nu. Det händer rätt mycket här just nu men har jag ork att sätta mig och blogga? Nej där tar orken slut och det blir mest soffhäng på kvällarna. 
Men i kväll har jag varit ute och plockat med pelargonerna. Det blommar för fullt där ute nu och jag tycker att det är bedårande att se vissa sorter. Har en lååång önskelista på sorter jag hade en gång innan samlingen fick stå tillbaka för annat (läs studier). Här kommer några bilder.
 
Don Chiverton


Green Silver Galaxy
 
Goldeneye Anniversery
 
Nan West
 
Trumps
 
Minah's Orange
 

Newport
 
Och till sist Mårbackan i kopparkrukan
 
Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare