20 December

Det fattas några dagar i min kalender. Det beror helt enkelt på att en liten förkylning knockade mig. Det har mest varit jobba, äta och sova på programmet. I helgen hann vi dock med vår traditionella julmiddag med bowling  på Harrys med goa vänner. Alltid kul att komma ut och göra något annat mitt i allt julstök.

I går var det dags för julkaffe hos Elin och Alec. De bjöd på skinkmacka och gofika. Detta är en lite familjetradition som startade hos oss för länge sedan och nu fortsätter hos Elin tillsammans med Alecs föräldrar. Gammelmormor och gammelmorfar är förstås givna gäster liksom "Vovvov", Malin och hundarna. Alla mumsade i sig mackor och pepparkaksgrisar med god aptit.

Kvällen slutade dock inte så kul. Det blev ett besök på akuten med Elin. Fyra timmar satt vi där. Men nu är hon hemma igen och mår rätt så bra. 


Vad är det ni har gett mig? 

Julmust e' gott! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare