Men de e väl snyggt, morsan?

Det här var ju inte riktigt vad jag hade tänkt mig!!

Höll på att sätta i halsen när jag kom hem från jobbet idag och fick se det här.
Jag hade ju tänkt mig  fina blommor i blomlådan och en liten möbelgrupp på vår lillaltan. Men det var det tydligen andra i familjen som inte tyckte.
-Men mamma,du får inte vara så himla petig, sa sonen som hade ställt upp sina vinterdäck på altanen och hängt navkapslarna i ställningen till blomlådan.
- Det här blir väl snyggt!
Hrmmpf! Vi har nog lite olika uppfattningar om vad som är snyggt.





Ett vårtecken till

I fredags när vi var på jobbet hade vår snälla granne varit inne hos oss och klippt våra träd. Han brukar göra det varje år. Det är tur att det finns så underbara grannar för vi kan inte klippa träd. Vi tackar!



Bilder: ©Ylva

Idag har jag fått ett erbjudande som måste övervägas berättar mer sen när jag har bestämt mig.

Nu är det snart dags för CSI. Måste bara kolla hur det går för Kalmar FF först.

bye2Ha det gott/Ylva

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis ylva! va kul! du skulle nog passa bra på den nya förskolan!

2009-04-06 @ 21:08:34
Postat av: fruljungner

grattis ylva! va kul! du skulle nog passa bra på den nya förskolan!

2009-04-06 @ 21:08:53
Postat av: Pius

Jag tyckte idén med navkapslarna inte var så dum, får du bara en balkonglåda med vårblommor i också, så blir det fina fisken ska du se.



Pius

2009-04-07 @ 15:22:33
Postat av: MO

Hihi, ja o till jul kan ni ju hänga en slinga där oxå....Skönt med goda grannar, kram

2009-04-07 @ 21:23:41
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare