Vinter

Vi har haft helt underbart vinterväder nu i helgen.
Sol, snö och minusgrader.

Jag tog med mig kameran och gick ut och plåtade lite.





Tog några bilder vid vår badplats. Det kändes kallt och ruggigt, men några tappra badare fanns där ändå.



Under promenaden så besökte jag också Kupan och fyndade lite. Hittade en limegul Höganäsburk med lock för 5 kr. Perfekt till dottern som samlar på den färgen.

I morgon blir det en tur till Ikea. De har "extrapris" på skostället som jag tänker införskaffa till vår hall. Vi har planer på att måla om där när jag har bestämt mig för vilken färg jag vill ha. Ska också komplettera med en knopphängare till badrummet. De två jag hade köpt var inte likadana.

Ha en bra kväll/ Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare