Stökigt? Inte då...

Himmel vad jag tycker att det är roligt nu!! Men familjen tycker nog att det är ganska stökigt.
Hallrenoveringen är på gång och jag har satt mig i sinnet att det ska vara klart till på fredag för då ska jag ha födelsdagsfest. Hmm!!
Taket ska målas vitt och väggarna ska också bli vita. Nytt golv har maken lovat att lägga i sommar bara jag hittar det jag vill ha. Har också fått samtycke till att införskaffa ett Billyskåp från Ikea. Nu gäller det bara att bestämma sig för vitt eller ek.
Dessutom har jag köpt ett nytt sideboard till altanen och det gamla ska målas med båtlack och ut på utealtanen. Det är där jag har tänkt ha grillfest på fredag.
Sen kom det ett gäng sticklingar idag som måste planteras.
Det sista i trädgårdslandet måste grävas och lite fröer sås....
Ja, det finns en del att göra, men just nu har jag energi så det ska nog bli gjort.

Nu ska jag svepa kaffet, plocka bort det sista i hallen, skruva ner hatthyllan och täcka golvet. Så kan jag börja måla taket i morron bitti. 

Ha en trevlig fredagskväll.
bye2/Ylva

Kommentarer
Postat av: fruljungner

heja heja!

2009-05-23 @ 15:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare