Puh!!

Nu kan jag äntligen pusta ut. Efter datorstrul som låg utanför mitt område så har jag äntligen lyckats skicka in min inlämningsuppgift till universitetet. Puh! Det känns skönt. Det var nåt datorstrul på Blackboarden som gjorde att det inte gick att ladda upp filer och skicka iväg uppgifterna. Sånt kan göra en galen, speciellt när det finns en deadline. Det har varit ett hett ämne på forumet idag, men om det inte hade löst sig så hade vi väl fått skicka i morgon istället. Huvudsaken är väl att uppgiften kommer in om än lite försenad.

Annars har dagen bestått av firande av far och svärfar. Vi tog en tripp till södra Öland och fikade hos svärföräldrarna och sedan var det middag hos mina föräldrar tillsammans med syster med familj.
Annars har jag mest läst, läst och läst... Det gäller att förstå vad man läser också...inte helt klart, men ...Tja, nåt ska väl fastna.

I morgon blir det läkarbesök med Gurra. han ska träffa sin läkare på mag-tarmkliniken. Ska bli spännande och höra vad han säger.

Nu ska jag gå och lägga mig.
Hoppas att jag inte drömmer om litteraturen jag läser... det blir en mardröm i så fall. ;-)

Sov Gott!
/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare